Ogolnie to spoko fura, no i zadkosc na drogach. Nie widzialem innej 130 jeszcze. Trzeba sie liczyc z czestymi drobnymi naprawami. Podsumowujac za podobna kase dostajemy auto wiele razy lepsze niz polonezy i fiaty 125. Wiem bo mialem oba. No i silnik z tylu, rasowa motorowka, albo porshe-jak kto woli :)
Wrażenia
2,0
Silnik
"pierdzi" jak każda skoda 105, 120,130. Elastycznosci-brak. zasadniczo to od 1500 do 3000 jakos leci, a poniżej czy tez powyżej "skoda" slów :)
4,0
Skrzynia biegów
Nie narzekam. Irytuje ze nie idzie 1 przy wolnej jezdzie tylko trzeba na 2 zamulac. Zdecydowanie rzadzi 3
4,0
Układ jezdny
Prowadzi sie swietnie, jazda potrafi sprawiac przyjemnosc. Zdradliwa na zakretach z wybojami ze wzgledu na lekki przód lubi "plywać" (szczegolnie w strone rowu)
Komfort
4,0
Widoczność
do tylu cieniutko, czasami ciezko sie cofa bo nie wiadomo czy ma sie 20cm do auta czy 120cm
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
dlugo sie nagrzewa, ale jak sie ogrzeje to daje niezle.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zprzodu ok, z tyłu gorzej
2,0
Wyciszenie
Silnika nie slychac. Bo lozyska i skrzynia biegów zagłusza
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 1.3 to duzo
3,0
Stosunek jakość/cena
Jestem studentem i sobie jakos radze, wiec nie jest najgorzej
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak to w starych autach, a to termostat, a to pompa hamulcowa, a to uszczelke trzeba wymienic, zawory naregulowac. I tak grzebie i grzebie a konca nie widac
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych takich zebym stanął, zawsze jakos sie doturlalem do domu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 61KM 45kW
[l/100km]