elastyczność... powalczyć na drodze można z cienkim 700 itp, przy jednej osobie w kabinie przyśpieszenie 0-100 około 15 sec ale silnik na plecach jak to się mówi
2,0
Skrzynia biegów
jedynka nie zsynchronizowana
ogólnie topornie...
3,0
Układ jezdny
coś cięzkiego do bagażnika i w drogę
to auto dawało mi mnóstwo frajdy zimą
Komfort
5,0
Widoczność
niskoschodząca tylna szyba, dookoła niemal rewelacja
4,0
Ergonomia
polonez nie miał takiej ergomonii na koniec produkcji więc można uznać że była dobra
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
trzeba było kawałek przejechać żeby się sprzęt rozgrzał, ale zabieg przesłonięcia chłodnicy okazywał się pomocny
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zarówno podczas jazdy jak i postoju mnóstwo miejsca (przednie siedzenia przesunąć na maksa do przodu i w tą samą stronę pochylić oparcie:D a dalej freestyle)
1,0
Wyciszenie
głośno i tyle
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jezdziłem głownie po mieście i mniej niż 11/100 nie chciała palić, części tanie i łatwodostępne, czasami tylko trzeba się zastanowić czy warto kupować coś na szrocie bo nowe zapakowane kosztuje tyle samo!
4,0
Stosunek jakość/cena
jak na pierwszy samochód może być, wolałem to niż fiaciora, poldka czy nie daj boże łade czy inny wynalazek
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problemy z chłodzeniem... nic innego nie przychodzi mi do głowy
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po przerobieniu na gaz wypalają się zawory, remont slinika kosztował mnie pół wartości auta ale to szczegół bo je lubiłem
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 120 L 52KM 38kW
[l/100km]