Ogólnie kiepsko, sporo pali,głośno w środku, brak mocy, wszyscy chcą cię jak najszybciej wyprzedzić,trzeba lać dodatek do paliwa
Wrażenia
3,0
Silnik
na 4-ce można zejść do 20 km/h ale przyspieszyć ciężko
4,0
Skrzynia biegów
Jedynka czasem ciężko wchodzi reszta ok
skrzynia 4 bieg. :-(
3,0
Układ jezdny
Jeździłem z urwanym amortyzatorem od wachacza ,na samej sprężynie, bagażnik był pusty. Amortyzacja całości - luksus w tej klasie.Ciężko kręcić przy pełnym bagażniku,przy pustym w zimie może spłatać figla na zakręcie.
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacja
4,0
Ergonomia
Klapa silnika otwiera się klamką ukrytą
przy zatrzasku tylnych drzwi.Trzeba je otworzyć żeby zajżeć do silnika.
Kokpit OK
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
n.d.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca
3,0
Wyciszenie
Powyżej 80km/h silnik wyje
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
9l/8l części tanie ,robocizna różnie zależy od warsztatu i czasochłonności
4,0
Stosunek jakość/cena
Można znaleźć egzemplarz w dobrym stanie za 1000 zł i jeździć jeszcze parę lat
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poniżej -20 st. ciężko odpalić,latem lubi
się zagotować,dobrze jest okresowo czyścić gaźnik i regulować zapłon,
kapie płyn na nogi z zaworu nagrzewnicy
(ale pasażerowi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kapitalny remont silnika po 78 000
po kilku zagotowaniach poszła uszczelka
pod głowicą
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 105 S,L,LS 46KM 34kW
[l/100km]