da sie tym wynalazkiem jeszcze pojeździć brakuje tylko troszke żwawości autko raczej dla emerytów gdzie życie płynie wolniej
Wrażenia
3,0
Silnik
moja chabeta na nonstopie się przegrzewa ale to nic dziwnego przy takim wymyśle sztana silnik z tyłu a chłodnica z przodu i ponad 10l płynu chłodzącego na dodatek lubi się zapowietrzyć ale po zamontowaniu ręcznego włącznika wentylatora wywaleniu termostatu kiedy termperatura powietrza przekroczy 20 stopni nawet da się jeżdzić
4,0
Skrzynia biegów
czasami lubi wyskoczyć wsteczny pozatym OK
3,0
Układ jezdny
rajdówka to to nie jest ma tendencie to wynoszenia tyłu na zakrętach przy większej prędkości zresztą przud też zależy co jej się uwidzi źle znosi koleiny poprostu do spokojnej jazdy
Komfort
4,0
Widoczność
całkiem niezła troszke małe lusterko wewnętrzne ale zawsze można zmienić
4,0
Ergonomia
jak na tamte lata bez poruwnania np. do fiata 125p czy polmozłoma
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
troszke brak oddzielnego nawiewu na boczne szyby a pasażerów ale zato grzanie zimą spoko szybko i ma nawiew ciepłego na nogi pasażerów z tyłu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wypas kanapa miejsca jak na wyrku
4,0
Wyciszenie
spoko da sie przeżyć
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niewiem dlaczego moja chabeta pali minimum 10 ale to chyba wynika z mojego stylu jazdy to znaczy jak w kaszlu dwie pozycje gazu albo zero albo full inaczej wogule niechce jechać no ale córz szkapy już stare i troszke mało w stosunku do wagi ceny części rewelacja przegląd 150 pln
5,0
Stosunek jakość/cena
odpowiedni
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
troche drażni ale nic poważnego na nonstopie coś z elektryką
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
praktycznie tylko wymiany płynów i klocków a od czasu do czasu coś dłubnąć
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 120 L 52KM 38kW
[l/100km]