Szukaj

Ocena kierowcy - Seat Toledo IV Liftback Facelifting

BPZ1985, 5 lat temu
Silnik 1.0 EcoTSI 110KM 81kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Seat Toledo IV Liftback Facelifting 1.0 EcoTSI 110KM 81kW 2017-2018 - Oceń swoje auto
5,00
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Przede wszsytkim często słyszało się o tym, że ten samochód jest słabo wyciszony. W moim przypadku (wersja Toledo Style z 2018 roku) wyraźnie widać poprawę pod tym względem. Plastiki też w mojej opinii są ok - znacznie leszpe niż te, które widziałem w Elantrze.
5,0
Całokształt
Moje pierwsze auto z salonu. Wersja Toledo Style 1.0 TSI 110 km. Bardzo dobre auto jak za tę cenę - nie ma się do czego przyczepić. Przestronny i przede wszystkim funkcjonalny pojazd zarówno na codzienne dojazdy do pracy jak i podróż na wakacje. Kolor cappuccino beż - też mi się bardzo podoba. W moich poszukiwaniach nowego samochodu w roku 2018 Seat Toledo niepodziewanie pokonał Hyundaia Elantrę i Renault Megane GrandCupe. Stawiałem na Elantrę, a wyszło zupełnie inaczej. Aż trudno uwierzyć, że w sumie tak wszechstronne auto, a wraz z nim Skoda Rapid musiało zniknąć z rynku - było za mało prestiżowe, szpanerskie?
Wrażenia
5,0
Silnik
Żwawy i bardzo ekonomiczny - spalanie nawet poniżej 5l/100 km. Trudno mówić o trwałości gdyż przejechałem nim dopiero 7000 km. Oleju nie "pije". Lubię jego charakterystyczne "mruczenie" w dolnym zakresie obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
Nic nie haczy - idealnie. 6 biegów przekłada się na lepszy dobór obrotów silnika, a co za tym idzie oszczędniejszą jazdę.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny. Auto prowadzi się pewnie. Na zakrętach nie buja. Dla mnie pojazd wręcz komfortowy. Fajne wysokoprofilowe opony 16' zapewniają frajdę z jazdy.
5,0
Karoseria
Na razie bez zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko ok. Przyzwyczaiłem się już do niego choć w porównaniu z moim poprzednim autem (Golf IV) jest to pojazd przede wszystkim dłuższy. Czujniki parkowania dają radę.
5,0
Ergonomia
Jak to w samochodach grupy WV wszystko ok. Czytelne zegary, wszystko jest pod ręką więc obsługi samochodu praktycznie nie musiałem się uczyć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima automatyczna daje radę. W zimie ogrzewanie także. Bajer typu podgrzewane fotele nie jest mi potrzebny.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tę klasę samochodu miejsca jest bardzo dużo i wbrew pozorom wcale nie jest to małe auto. Inaczej wygląda to na papierze (suche dane techniczne) niż w realu. Z tyłu bardzo dużo miejsca na nogi dla pasażerów.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho w środku nawet przy większych prędkościach. Totalne zaskocznie po poprzednich opiniach - oczywiście na +. Czasem można się zapomnieć, że w ogóle silnik jest włączony!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo niskie spalanie jak diesel około 5l/100 km. Mój rekord to 4,5 l/100 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Adekwatna cena w stusunku do jakości i kosztów utrzymania. Wnętrze auta wcale nie jest tak plastikowe, a występują też tu miękkie elementy skórzane jak obicie drzwi pod oparcie na ręce (łokcie). Estetyka wykonania - wzorcowa.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoTSI 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Seat Toledo IV Liftback Facelifting