Układ hamulcowy
: Pierwsze klocki wymieniłem po 90 tys.,a mam ciężką nogę(chociaż w dużej mierze zależy to od stylu jazdy).
4,0
Całokształt
Nadszedł czas wymiany auta, ale proszę mi wierzyć, że ciężko mi się z nim rozstać. Nigdy mnie nie zawiodło i wygląd zewnętrzny jest jego atutem(pomimo moich pierwotnych oporów). To auto nietuzinkowe.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na silnik 1,9 TDI-105KM, NIE JEST NAJGORZEJ.
4,0
Skrzynia biegów
Był moment, że 2 i 3 haczyły, ale ASO spisała się na medal.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę na początku przeszkadzały boczne słupki, ale z czasem przestało to stanowić problem. Dobrze jest mieć tylne czujniki parkowania.
4,0
Ergonomia
Brakuje wielofunkcyjnej kierownicy. Poza tym wszystko pod ręką. Obsługa komputera i klimatyzacji bardzo prosta.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Od samego początku automatyczna klimatyzacja chłodziła bardzo kiepsko. Niestety ASO sobie z tym nie poradziło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto o długości niecałych 450 cm, przestrzeni z przodu i z tyłu jest naprawdę pod dostatkiem. Ponadto do samochodu się wsiada na stojąco( o ile pamiętam ma 156 cm wysokości), co dla mnie przy wyborze auta miało duże znaczenie.
3,0
Wyciszenie
Bez rewelacji.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zdecydowanie więcej jeżdżę poza miastem. Średnie spalanie w moim aucie wynosi 6,2 l/100km, co jest wynikiem satysfakcjonującym, biorąc pod uwagę, że lubię szybką jazdę(ale zawsze z wyobraźnią i stosując zasadę ograniczonego zaufania).
5,0
Stosunek jakość/cena
Kiedy kupowałem Toledo, był to najtańszy diesel na rynku, z tak bogatym wyposażeniem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterki - spryskiwacz tylnej szyby, przednie wycieraczki po sezonie zimowym słabo zbierają(pasowałoby co roku je wymieniać),lampka w podsufitce odpadła(została przyklejona).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem żadnej poważnej usterki.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]