Zawieszenie
: przy felgach 17 często trzeba wymieniać gumy
Silnik
: przy podniesionej mocy narażone sprzęgło i koło dwumasowe
5,0
Całokształt
Sporo plusów:
1) tempomat w standardzie - dopiero można zauważyć jak bardzo przydatny jest gdy się go zaczyna używać. Aktualnie nie wyobrażam sobie jeździć bez tempomatu. Nie dość że oszczędniej to jeszcze bezpieczniej! (Oszczędnie z tego powodu że normalnie na dłuższym odcinku trudno kierowcy utrzymać stałą prędkość. Z tempomatem stała, wolniejsza jazda nie "wkurza" :) )
2) dużo miejsca
3) bardzo dobre wyposażenie w tej cenie. Samochód jest dość tani jak na swoje możliwości. Wynika to z faktu że jego wygląd chyba jednak się nie przyjął.
4) agresywna sylwetka
5) dużo schowków, sporo praktycznych rozwiązań
6) łatwo chipowalne silniki diesla.
7) Dobrze się prowadzi, stabilnie!
Minusy:
1) Niska kultura pracy silnika TDI
2) Słabe wytłumienie
Wrażenia
3,0
Silnik
Typowa jednostka z grupy VW. "Nie do zajechania".
Moc podciągnięta bez problemu do 140 KM. Silnik ma bardzo dobre osiągi i spalanie ale kultura pracy jest niska :/
3,0
Skrzynia biegów
Jest ok.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Tutaj duży plus!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca! + 500 litrowy bagażnik
2,0
Wyciszenie
bardzo słabo :/
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie spalanie koło 6,5 litra przy częstej jeździe z tempomatem 80-100km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobre wyposażenie w tej klasie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]