Auto ok, zaskoczylo mnie pozytywnie, mam wersje angielska jezdzi sie przyjemnie, samochod przestronny. Natomiast chciałem przesterzec przed ASO Seat w RADOMIU, zlecilem przeglad 90k km - ceny czesci z kosmosu (po telefonie do Iberii skorygowano ceny czesci na te ze strony www.seat.pl), obciazono mnie 295zl za sam olej (5L na fakturze) na pytanie czemu 5 a nie 4.3 jak jest w ks. obslugi usl;yszalem, ze zalano 4.7 poniewaz te silniki PD biora olej. Po sprawdzeniu bagnetu mialem 1cm powyzej poziomu MAX, wlasnie wrocilem z odsysania nadmiaru. Wyklocilem sie o te pozostala zaplacona czesc oleju.
Klient jest niedoinformowany, ma sie wrazenie, ze jest sie oszukiwanym na kazdym kroku. Nie oddaja starych - wymienionych czesci jak to jest zazwyczaj w aso. Traktuja klienta przedmiotowo, na pytanie czy moge dostac znizke za to, ze serwisuje auto pogwarancyjnie - otrzymalem odpowiedz, ze ok ale nie bedzie wtedy gwarancji na czesci i robocizne. Auto oddaja brudne. Dzwonili z pretensjami, ze sie skarzylem do ich centrali. Ogolnie bardzo negatywne wrazenie, nie polecam i radze unikac jak ognia!
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]