jak to diesel ale po rozgrzaniu nie słychać go nadmiernie
po tunningu fabrycznym ok.130km bardzo dobrze się
sprawuje szczególnie przy wyprzedzaniu warto to zrobić trochę bierze olej ale podobno ten typ tak ma
5,0
Skrzynia biegów
krótkie precyzyjne przełożenia bez haczenia
5,0
Układ jezdny
twardo zestrojony pewne prowadzenie w zakrętach
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu ok na boki gorzej bo słupki szerokie
do tyłu masakra czujniki szczególnie polecane
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu tylko bardzo plastikowo i jakość plastiku mierna
schowek nie podświetlany skandal
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronik ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duużo miejsca i ogromny bagażnik
4,0
Wyciszenie
jak na diesla może być
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na samochód o masie ponad 1400kg super po tunningu wzrosło nieznacznie ale jak się jeżdzi spokojnie nie odbiega od normy
5,0
Stosunek jakość/cena
za niecałe 70tyś. nić lepszego w tym segmencie nie ma
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]