W porównaniu z moim poprzednim samochodem (wersja benzynowa) TDi jest super. Ciągnie od niskich obrotów do tego stopnia, że nie czuje się dużej masy Seata. Jedyne zastrzeżenie to takie, że przez cały czas go słychać, ale dźwięk w żaden sposób nie jest zbyt natarczywy lub nieprzyjemny.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra, ale w moim poprzednim była jeszcze lepsza dlatego oceniam na 4+.
5,0
Układ jezdny
Świetny na polskie drogi. Doskonale wybiera nierówności, ale też przez cały czas informuje (hałasem opon) po jakiej drodze jedziemy,
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu ok. Do tyłu słaba z powodu małych lusterek i niewielkiego tylnego okna. Trzeba uważać przy cofaniu !!!!
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń. Przesiadełm się z japończyka i nie miałem żadnych problemów z przyzwyczajeniem się do innego sposobu sterowania różnymi funkcjami wyposażenia samochodu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja, jak na taki rozstaw osi (poniżej 2.6m). W niczym nie ustępuje najnowszym (i chwalonym pod tym względem) modelom np. Kia czy Hyundaia.
4,0
Wyciszenie
Dla mnie ok. Silnik w czasie jazdy powinno się słyszeć, a tak jest właśnie w Toledo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W okresie docierania na trasie 6.8, miasto 8.5. Maksymalnie jeździłem w tym czasie do 120km/h.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiony w promocji za 65 tyś. Wersja "Superwagen". Cena za samochód z dieslem i takim wyposażeniem bardzo dobra.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic i oby tak dalej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oby tak dalej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]