Auto jest inne niż się wszyscy spodziewali po nazwie Toledo. Z tego chyba powodu wizualnie nie każdemu się spodoba.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zupełnie nie słabnie przy większych prędkościach, jest sympatycznie i cicho. Udana benzynówka.
4,0
Skrzynia biegów
6 biegów, precyzja ruchów zadowalająca, ale bez wysublimowanych przyjemności.
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie jest precyzyjne i dość sportowe podobne jak w nowych, dobrych kompaktach. Początkowo bardzo wysoka pozycja na fotelach powoduje obawę że auto się raczej "położy" na zakręcie ale o dziwo nic takiego się nie dzieje. Miłe zaskoczenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu jest słabiutko. Przód mi wystarcza w zupełności, chociaż słupki faktycznie szerokie i dziwnie przebiegają.
4,0
Ergonomia
Zakres regulacji kierownicy mógłby być większy. Udane fotele także z tyłu, chociaż nie rozumię dlaczego tylko kierowca ma regulację podparcia lędźwiowego. Pasażer obok ma mieć gorzej?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwustrefowy climatronic WV to jest to!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wykorzystanie krótkiej płyty podłogowej z golfa V- pomysłowe. Siedzi się wysoko ze spuszczonymi nogami i dużą ilością miejsca nad głową - daje to poczucie przestrzeni i nie męczy "leżeniem" jak kabiny klasycznych sedanów.
4,0
Wyciszenie
Słychać szumy wiatru i toczenia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Uważam że pali niewiele za ten komfort jazdy. Diesla choćby najlepszego nigdy nie kupię.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli będzie niezawodne, to na pewno warte jest pieniędzy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awansem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awansem
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 FSI 150KM 110kW
[l/100km]