Auto rodzinne z ojcem o sportowym zacieciu. Dodam tu kiedys swoja ocene po 50.000km. Po 21.000km jestem wiecej niz zadowolony. Czy polecam zakup? Absolutnie i zdecydowanie: TAK!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
150 koni wystarcza na bezpieczna i przyjemna jazde.
5,0
Skrzynia biegów
Jeden z wiekszych plusow auta. Biegi wchodza pewnie, lekko i precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
W mojej ocenie jest genialnie. W ocenie specjalistow Seat oferuje uklady jezdne o wysokiej precyzji. Nie znam sie, ale auto prowadzi sie niezwykle pewnie. Wspomaganie wspomaga, ale nie przeszkadza. Auto nie plywa na nierownosciach i nie przechyla sie na zakretach nawet przy sporych predkosciach. TCS to tylko apetyczny dodatek do calej reszty.
Komfort
4,0
Widoczność
Kosztem poduszek w przednich slupkach - ograniczenie widocznosci z przodu. Z tylu tez nie za bardzo widac, trzeba uwazac przy cofaniu...
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasiegu reki. Niemiecka precyzja + hiszpanski polot. Nie bedziesz potrzebowal instrukcji, aby cokolwiek znalezc.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic dodac, nic ujac.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca to tu jest niewiarygodnie duzo. Nawet jesli masz 2m wzrostu.
5,0
Wyciszenie
Ponoc jedno z najlepiej wyciszonych aut w swojej klasie. Innych nie znam, ale w Toledo III jest naprawde cicho. Seryjne audio zaskakujaco dobre i mozna sie nacieszyc dobrym brzmieniem nawet przy sporych obrotach silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Daje slowo honoru, ze w miescie pali mi 9,8-10,4l. I nie zastanawiam sie nad ekonomicznym stylem jazdy. Zwyczajnie cisne kiedy chce. Moje dane dotyczace spalania to nie odczyt z komputera pokladowego, ale wypadkowa czterech kolejnych tankowan do pelna. To nie prawda, ze trzeba lac 98 oktanow. To tylko rekomendacja. Mozna smialo lac 95, bo specyfikacja na to zezwala.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena nowego wozu w wersji STYLANCE, to lekkie przegiecie. Ale jesli poczekamy 2-3 latka...