Mimo wszystko naprawdę świetne autko.
Jedna uwaga - opony letnie, na których przyjechał z Hiszpanii, totalnie się nie nadają na nasz "początek zimy". Zaspałem ze zmianą opon w efekcie czego musiałem spychać Toledo ze skrzyżowania (było minimalnie pod górkę) - nie pomogło odłączenie TCS, koła miały totalne 0 przyczepności. Na zimówkach (Michelin Alpin) trzyma się drogi rewelacyjnie. I co ciekawe - pali ok. 10% mniej...
Wrażenia
3,0
Silnik
Nie da się ukryć, że 102 KM to za mało dla tego auta. Lubi wysokie obroty. W mieście wystarcza, na autostradzie stanowczo brakuje mu mocy.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Mimo braku ESP rewelacyjnie trzyma trakcję
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu... co cóż, bez czujników na ciasny parking bym się nie pchał... ;-)
4,0
Ergonomia
Mała regulacja "części lędźwiowej" fotela kierowcy. Wprawdzie pokrętło ma obrotów mnóstwo, ale też trzeba nim sporo pokręcić, żeby cokolwiek poczuć. Generalnie po kilku godzinach za kierownicą jestem zdeczko obolały.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacyjnie - przynajmniej z dwustrefową automatyczną klimatyzacją.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Brakuje schowków. Ten pod fotelem to raczej kieszonka...
3,0
Wyciszenie
Silnik lubi wysokie obroty, a wtedy w środku jest naprawdę głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie te świerszcze, dałbym 5.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1. Świerszcze - zegarki jakoś serwis wytłumił, ale po jakimś czasie po tym zabiegu zaczęło coś strasznie się telepać "gdzieś z przodu". Serwis chce na to 3 dni... Zobaczymy, czego dokona.
2.Tylna wycieraczka podatna na blokowanie się. Wystarczy jej do tego trochę śniegu w uchwycie.
3. Gdzieś po 30000 padł czujnik temperatury i przestał się przełączać na gaz (instalacja sekwencyjna, zalecana przez Seata)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 102KM 75kW
[l/100km]