Dobre auto z paroma wadmi -kosztowna wymiana paska co 60 tyś km.Ogromny bagażnik z bardzo małym luftem.Mało miejsca z tyłu, poza tym OK.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobry silnik ,słychać że to disel tylko na wolnych obrotach,dynamiczny,wadą jest turbo dziura auto przyspiesza dopiero powyżej 2 tyś.obr.
3,0
Skrzynia biegów
Twardo wchodzące biegi i zdażajace sie problemy ze zmianą 1 na R i odwrotnie trzeba jeszcze raz wysprzęglic i wtedy wchodzi.
4,0
Układ jezdny
Wymieniłem koncówki stabilizatora
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba widoczność z tyłu
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zadnych problemów
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 183 cm jak dopasuje sobie mój fotel to z tyłu jest tyle miejsca co w maluchu
4,0
Wyciszenie
Jak sredniej klasy benzyniak
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa to najwiekszy + tego auta.Ale nie wiezcie jak ktoś pisze że pali 4 litry średnio.W trasie z angli do polski 2 tyś.km po autostradzie spalił mi średnio 5.5 litra 130 km/h przez niemcy srednio 160 km/h.Przez 2 lata wymieniłem czujnik stopu 40zl,stabilizatory chyba ok 100zl,no i najważniejsze siadła mi pompa wtrysków 1200 zl używana z wymianą.a wczesniej zmieniłem pasek rozrzadu(obowiązek przy zakupie)1100 zl W ciągu 3 mieś po zakupie wydałem wiec 2300 zl a pasek trzeba zmieniać co 60 tyś km
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze to dobre auto lepsze od droższego golfa 4 z tym samym silnikiem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
paskudnie wyglądające rączki drzwi z których zchodzi gumowa powłoka
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pompa wtr.jak wyżej
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]