W ciągu 6 miesięcy kilka mniejszych lub większych usterek (poduszki nad mcphersonem, łożysko).
Wóz (jak każdy przednionapędowy) podsterowny, chociaż przy odpowiednim doborze ciśnienia da się to lekko wyrównać. Nieźle trzyma w zakrętach, chociaż trochę za miękki.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie słupki mocno przeszkadzają. Przy odpowiedniej prędkości idealnie zasłaniają pieszego aż do momentu jak będzie 10m od Ciebie przed maską. Trzeba o tym pamiętać!
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów zarówno klima jak i ogrzewanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Średnio, chociaż nie należę do małych osób. Z przodu lepiej, z tyłu gorzej. Za to jest miejsce na głowę!!
3,0
Wyciszenie
Jak to w dieslu, do 3000obr. jest ok. Powyżej nic nie słychać :) Dodatkowo przy prędkościach powyżej 150 wiatr.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwo 7-7.5 w cyklu 300 trasa (autostrada, jak się da to gaz do dechy), 400 miasto (duże, zatłoczone, dynamiczna jazda).
Części (około): 350 przepływiomierz powietrza, 180 amortyzatory (lepsze, gazowe), 740 (pasek mikro+rolka+napinacz+2 łożyska przednie).
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
10 letni wóz, więc usterki się zdarzają.
Z nowych łożysko, amortyzatory (to raczej nie usterka a eksploatacja).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]