Układ hamulcowy
: Takich hamulcó nie widziałem nigdzie i nigdy. Trzeba się nauczyc jeździć, aby sobie krzywdy nie zrobić.
3,0
Całokształt
Fajne auto, ale bez fajerwerków. Trochę za twarde.
Wrażenia
4,0
Silnik
Powiem tak, 110 PS to minimum do tego auta. W mieście tak sobie , w trasie ciągnie super. Kultura pracy - no cóż, to przecież TDI. O kulturze raczej nie ma mowy, szczególnie jak jest zimny. Kultura pracy jest dopiero w common railu typu HDI, D4D itd.
Ładnie brzmi jak przyśpiesza :-)
3,0
Skrzynia biegów
Do japońskich daleko, ale może być. Trochę wsteczny zgrzyta. Moim zdaniem mogłaby być lepsza
3,0
Układ jezdny
W trasie drogi trzyma się jak przyklejony. Można poszaleć. Ale ogólnie za twarde zawieszenie jak dla mnie. Na naszych drogach to koszmar.
Komfort
3,0
Widoczność
Trochę musiałem się przyzwyczaić do wysokiego tyłu. Ale ogólnie jest dobrze.
4,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń. Jak to w grupie VAG
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentyacja jest super. Klima ręczna ale mrozi fajnie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest miejsca sporo. Ale z tyłu malutko. Kłania się płyta podłogowa z Golfa IV. Za to kufer ogromny
3,0
Wyciszenie
Hmm, TDI. Silnik słychać. Zawieszenie twarde i przez to głośne. Tutaj mam chyba najwięcej zastrzeżeń.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie bardzo przyzwoite. Ale jeśli chodzi o ceny częsci nie jest az tak różowo. Rozrząd - masakra. Trzeba mieć duże zniżki żeby zejść poniżej 1000 PLN z wymianą.
3,0
Stosunek jakość/cena
Trzymają cenę. Szczególnie TDI. Ale powiem szczerze - teraz jednak wziąłbym avensis D4D.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie poza termostatem nic.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać na razie nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]