ogólnie autko całkiem dobrze się sprawuje. Całe życie jeżdziłem bmw, a do tej marki ciężko jakąś inną porównać, ale seat pozytywnie mnie zaskoczył.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mój silnik ma zmieniony filtr powietrza na simota, wgraną inną mapę. według hamowni ma 175KM i 235 NM . jak na tą masę radzi sobie dobrze. Mocy w sam raz, chociaż nie jest to superszybki samochód. Jak na te parametry troszkę dużo pali, ale dźwięk wynagradza te 17-18 lpg po mieście.
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia jak skrzynia, nie zauważyłem jakiś wad.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie troszkę twardsze niż w słabszych wersjach. dobrze sprawdza się podczas szybszej jazdy, natomist osoby podrózujące z tyłu na pewno dowiedzą się o swojej chorobie lokomocyjnej.
Komfort
4,0
Widoczność
przód ok, z tyłu założyłęm czujniki parkowanie, więc jest ok.
5,0
Ergonomia
wszystko na miejscu, intuicyjnie, jak to w grupie vw.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronic ok, chociaż nie włącza się jak temperatura na zewnątrz jest poniżej 2 stopni celcjusza. Problem z parowaniem szyb, podczas "wilgotnej" pogody.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco, chociaż szału nie robi.
5,0
Wyciszenie
samochód na wolnych obrotach bardzo cichy, w ogóle go nie słychać, natomiast na wyższych obrotach słychać piękny dźwięk V5.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo pali, osprzęt silnika drogi i często dostępny tylko w ASO
5,0
Stosunek jakość/cena
rewelacja. nie spodziewałem się, że seat jest tak dobrze wykonany, a cena bardzo przystępna.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żadnych dziwnych awarii, jak w samochodach francuskich.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
napinacz paska wielorowkowego się rozsypał, ale był oryginalny i wytrzymał 280000 km. Myślę , że w porządku.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 V5 150KM 110kW
[l/100km]