silnik lubi wysokie obroty i czeste zmiany biegów sa konieczne
4,0
Skrzynia biegów
precyzyjna krotki skok lewarka
4,0
Układ jezdny
dobrze trzyma sie drogi choc troche trzesie na nierownościach no ale cos za cos sztywne zawieszenie
Komfort
4,0
Widoczność
do tylu kiepska widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu malo miejsca na nogi jak odsunie sie przednie fotele
2,0
Wyciszenie
bardzo glosny silnik moze to spowodowane jest tym ze pracuje na wysokich obrotach ale i tak za glosno, strasznie rezonuje nadwozie jak jedize sie po kostce to jest straszny rezonans w kabinie, podczas zamykania drzwi jest efekt jak by zamykalo sie jakas puszke i te odglosy dobiegaja od strony dachu moze to kwestia wyciszenia i usztyniwnia
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no niestety stado kucy trzeba napoic:)
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo tanio kupiony sprowadzony ze Szwajcarii
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za malo przejechalem tym modelem kilometrow zeby cos powiedziec poprzednie toledo 2.0 SXE niezawone przejechany dystans 250000km
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20VT 180KM 132kW
[l/100km]