Autko oceniam ogólnie jako bardzo dobrą propozycję i alternatywę dla nudnych aut niemieckich. Jest dobrze wykonane, o ładnej sylwetce i niezawodne. Zgadzam się z jednym z oceniających, iż na serwis nie można liczyć. Niekompetencja, brak rzeczowych informacji itp. Do tego jeszcze te olbrzymie ceny wyposażenia dodatkowego dla aut używanych. Skąd np. 30.000 zł za nawigację !!! To jakaś bzdura. Ponadto brak dostępu do wyposażenia typu lampy Xenonowe - w tej klasie !? Wracając do serwisu gorąco polecam te umiejscowione w mniejszych miastach jak Słupsk - auto zawsze prawidłowo serwisowane, umyte, odkurzone, silnik umyty, cena niższa niż... itd. Zdecydowanie odradzam Trójmiejskiego przedstawiciela - drogo, jak wspomniałem niekompetentnie i niemiło, no chyb, że chodzi o zakup nowego wozu.
Wrażenia
4,0
Silnik
silini Audi, niezły, jak na auto o sportowych ambicjach również przyjemny dźwięk
4,0
Skrzynia biegów
zmiana biegów nie sprawia najmniejszych problemów. Jednak moje poprzednie auta zwłaszcza ze stajni Mazdy miały nieco ciekawsze skrzynie.
4,0
Układ jezdny
Jedno na co po 75.000 km można zwrócić uwagę to nienajlepsze rozwiązanie z tylną belką skrętną. W Toledo moim zdaniem jest zbyt mały rozstaw osi i za twardo - czytaj głośno - zestrojony tył. Fucus sedan jest lepszy.
Komfort
4,0
Widoczność
Ocenę uzasadnię tym, iż od wielu lat jestem zarówno kierowcą jak i właścicielem samochodów. Dlatego jazda i manewrowanie nie sprawiają mi problemów. Jednak wysoki tył auta nie jest przyjazny dla kierowców.
5,0
Ergonomia
Wolałbym aby ocena brzmiała "bardzo dobrze". Autko jest ładne i ładnie spasowane. Materiały są dobrej jakości. Znacznie przewyższa pojazdy siostrzane czyli Octavię i VW.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mile mnie zaskoczył. Zwłaszcza w zimie kiedy wskaźnik temperatury znajduje się w pozycji wyjściowej można poczuć ciepłe powietrze. Niepodoba mi się automatycznie włączający się system climatronic podczas aktywowania obiegu zamkniętego.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dużo. Niestety przy odsunięciu foteli kierowcy i pasażera mocno do tyłu pasażerowie kanapy tylnej nie mają takiej swobody jak w przednim rzędzie.
4,0
Wyciszenie
Autko jest ogólnie ciche. Głośność silnika uzasadnić można hasłem VW, iż Seat ma być marką o sportowym zacięciu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Producent zapewnia - średnio 8,5 L. Wszystko uzależnione jest od stylu jazdy - łagodnie traktowany może zaskoczyć. Jednak ostrzejsza jazda może rozczarować.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena zbyt wysoka ale nie do jakości ale do auta jako całości w tej klasie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko jest ok. No prawie tzn. po 75.000 km wymieniłem, z własnego snobizmu, tuleje metalowo gumowe ponieważ drażniły mnie głuche odgłosy zawieszenia na dziurach.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do chwili obedcnej żadnych. Niemal jak w japończyku.