Zawieszenie
: Zawieszenie w tym samochodzie idealnie sprawuje się na polskich drogach i nie jest tak skomplikowane i drogie w naprawach jak w innych samochodach.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: brak piątego biegu w skrzyni automatycznej
Karoseria
: zła widoczność do tyłu
5,0
Całokształt
Wybrałem ten samochód ze względu na wersję wyposażenia:SIGNO oraz automatyczną skrzynię biegów. Jego standart oraz bezawaryjność taka sama jak w VW czy AUDI przekonała mnie niższą ceną. A produkt prawie identyczny. POLECAM!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Idealny motor 125 km. może nie rzuca na kolana ale dla mnie i mojej rodziny do spokojnego przemieszcznia się i bezstresowego wyprzedania w zupełności wystarcza.
4,0
Skrzynia biegów
Posiadam skrzynię automatyczną i niestety bardzo odczuwam brak piątego biegu. Silnik pracuje na podwyższonych obrotach co powoduje większe zużycie paliwa.
5,0
Układ jezdny
Dokonałe połączenie komfortu ze sportowym zacięciem zawieszenia. Samochód nie wykonuje nie przewidzinach manewrów podczas szybkiego pokonywania zakrętów-doskonale wyważony.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu i w lusterkach ok. niestety do tyłu dużo gorzej. Brak czujników parkowania, zmusza mnie do parkowania intuicyjnego, przyczyną jest wysoko umieszczona klapa bagażnika.
5,0
Ergonomia
Świetna ergonomia, obsługa włączników intuicyjna, kolor ich podświetlania-czerwony, który zawsze mi się kojarzy z barwą zachodzącego słońca-piękne!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W wesji SIGNO-klimatronik, brak kratek wentylatorów na tylne siedzenia. Dziecko twierdzi, że jest z tyłu za gorąco ale z przodu ideał.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dla kierowcy oraz prawego pasażera jest bardzo dużo, niestety ja uwielbiam jeździć na "lotnika" odsuwam maksymalnie fotel kierowcy i w ten sposób zabieram całą przestrzeń na nogi tylnego pasażera! Z tyłu jest ciasno, ten samochód nie nadaje się na TAXI!
3,0
Wyciszenie
Z wyciszeniem jest średnio, o ile się nie przekracza prędkośći 160 km/h to jest w miarę dobrze. Po przekroczeniu tej prędkości niestety zaczyna się horror-jest głośno jak w traktorze!Nie porozmawiasz spokojnie z pasażerem-trzeba prawie krzyczeć!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli chodzi o ekonomiczność to niestety motor ten w połączeniu ze skrzynią automatyczną czterobiegową nie jest oszczędny. Założyłem więc instalację gazową lpg. świetnie się sprawuję i obniża koszty. Dostępnośc części zamiennych oryginalnych i zamienników nie sprawia kłopotów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość samochodu na najwyższym poziomie a ceny części zamiennych nie zrujnują domowego budżetu. Ogromna liczba na rynku zamienników, które nie odstają jakością od części oryginalnych, oprócz tego prostota tego auta pozwala na dokonywanie niezbędnych przeglądów w każdym warsztacie samochodowym. Co obniża koszty przeglądów.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód bezawaryjny. Są pewne niedociągnięcia jak: zbierająca się woda w drzwiach kierowcy(podobno wada fabryczna) oraz zacierający się mechanizm przednich wycieraczek(smarowałem już dwa razy ale będę chyba musiał wymienić na nowy). Nie stwarza to jednak problemów w ogólnej eksplaatcji i ocenie tego auta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek, jeżeli wymienia się na bieżąco wyeksplaatowane elementy oraz płyny. Samochód nie powinien zawieść w drodze.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW
[l/100km]