Gdyby nie dziura jak to w turbo dieslach to by było ok - można sie przyzwyczaić. Ogólnie silnik dynamiczny i duzy moment obrtowy (in plus).
4,0
Skrzynia biegów
Jak to w samochodach grupy VW z tamtych lat, czasem 1 bieg cieżko wchodzi, ale ogólnie dobrze.
3,0
Układ jezdny
Zbyt twarde zawieszenie jak na polskie drogi ale zato dobre w ciasnych zakretach.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność ograniczona jedynie do tyłu z powadowana wysokim tyłem.
4,0
Ergonomia
Mozna sie miec zaszczezenia do ergonomi siedzen ( uciazliwe tylko przy dlugich trasach)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie dobre nawet przy -30stop dawało rade i można było komfortowo podróżować. Wentylator również skutecznie zapobiega parowaniu szyb. Latem powyżej 110km/h szyberdach swiszczy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jak na te klase jest bardzo przestronne. Bagaznik rekord w tej klasie (spokojnie automat , lodowka wejdzie ). Dla pasazerow z tylu rowniez duzo miejsca.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie do 120km/h ok, powyzej staje sie uciazliwe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny czesci niskie (pasuja czesci z grupy VW). Zuzycie paliwa jak na tej wielkosci auto rewelacyjnie niskie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czesczace plastyki. Brak schowków w opcji z dwoma Airbegami. Czasami elektryka zawodzi.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak powaznych usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]