Dobry samorzód za dobre pieniądze, zwłaszcza teraz. Ale trzeba uważać na najniższe opcje wyposażeniowe, bo potrafią skutecznie zniechęcić do modelu (moja to GLX) i po drugie wystrzegać się wyeksploatownych z importu najczęściej indywidualnego:) Osobiście również zdecydowanie polecam model od 1996 roku, jeżeli ktoś szuka dobrego samochodu za rozsądne pieniądze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Generalnie ok - turbodieselek już niejanowszej kultury ale radzi sobie. Nie psuje się. od początku wymieniono jedynie 2 razy komletny rozrząd i świce żarowe. pozostałe tylko eksploatacyjne, olej co 10 000 i filtry, płyny.
4,0
Skrzynia biegów
do 150 000 było bez zarzutu, płynnie się wrzucało biegi. Teraz jest czasem mały problem z "jedynką" i wsteczny potrafi haczyć. Trzeba będzie to sprawdzić. Jednk absolutnie skrzynia jest sprawna.
4,0
Układ jezdny
Dobry układ, sztywny, pewny w zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Dla mnie wystarczająca - może widoczność do tyłu ograniczona małą szybą tylna pod dużym kątem umieszczoną.
4,0
Ergonomia
Bez zarzutu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
I tu jest, w moim przypadku, nasłąbszy punkt mojego samochodu. Wentylacja jest mało wydajna, dmuchawa słaba nawet na 4-5 biegu. Czysciłem filtr, pomogło na chwile. Ciekaw jestem czy tak mają wszystkie te modele???
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu jest dobrze. jednak z tyłu mogłoby byc lepiej, kosztem bagażnika.
3,0
Wyciszenie
To jest diesel - do tego starej generacji. Do 120, na moje ucho, jest ok, ale powyżej jest już tylko głośno. Na zewnątrz każdy wie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Największy plus !!! Tania eksploatacja - kompletny rozrząd (pasek, rolka, robocizna) to max 250 zł (w ASO zaspiewali 1000 zł). świece żarowe po 10 zł sztuka - 4 sztuki wchodzą. Paski, filtry,klocki, olej wg uznania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry stosunek !!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mogą śmiało powiedzieć, że mój model jest niezawodny, nigdy nie sprawił mi niespodzianki. No moze raz zostawiłem światła na noc w garażu i rano ze zdziwieniem stwierdziłem że akumulator nie ma siły zakręcić. I drugi raz myślałem że elektryka prawej szyby się popsuła - de facto kabelek w drzwiach był skorodowany. To tyle.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek. oby tak dalej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 75KM 55kW
[l/100km]