Szukaj

Ocena kierowcy - Seat Toledo I

BasslineR, 19 lat temu
Silnik 2.0 i 115KM 85kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 123 tys. km
Seat Toledo I 2.0 i 115KM 85kW 1991-1999 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Mnie się podoba i odpowiada.
Wrażenia
5,0
Silnik
mało jest aut którymi można sie przypadkowo rozpędzić do ponad 200km/h w mieście, a poleci w okolicach 215 - 220 km/h, przyspieszenie tez jest bardzo dobre coś troche ponad 9 sekund. Tuning polegał na założeniu filtra powietrza K&N, Swieć 4-elektrodowych NGK, wydajniejszych przewodów wysokiego napiecia, magnetyzerów. Z doświadczenia wiem, że dzieki temu silnik się mniej męczy i naprawde lepiej jeżdzi. Minimalny wpływ na predkośc ma też zamontowana osłona pod silnikem, która poprawia aerodynamikę.
5,0
Skrzynia biegów
jedyny minus to to, że czasmi jak się podciągnie pod czerwone kreski na jedynce z checią szybkiej zmiany na dwoojke z nastawieniem na lekki ruch drążkiem to ta dwoojka czasmi nie wejdzie.
5,0
Układ jezdny
Wersja GT ma niższe i twardsze zawieszenie a opony 195/50/15 z przodu i 205/50/15 z tyłu sprawiają ze czuje sie każda dzioorke a na kierownicy da sie wyczuć kamyczki leżące na drodze :) ale działa sooper. Poprawiają sie dzieki tem tez osiagi. Nie ma strat mocy na siadaniu tylu a podnoszeniu saie przodu auta przzy gawłtownym przyspieszaniu.
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu w miare z przodu przy skrecaniu w lewo przeszkadza troche lewy słupek, utrudnia zauwazenie np kogoś idącego pasami z lewej strony na prawą, pozatym lusterka boczne bardzo dobre.
4,0
Ergonomia
wszytsko dobrze tylko te przełączniki elektrycznych szyb i regulacji lusterek moglyby znalezc sie w innym miejscu niż na konsoli śrokowej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewnica grzeje tak jak powinno być, klimatyzacja chłodzi tak jak nagrzewnica grzeje :D
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu miejsca pełno moze ciut za wąsko, z tyłu miejsca na kolona odpowiednio jednak na stopy przy maksymalnie obniżonych fotelach brakuje.
4,0
Wyciszenie
silnika wogoole nie słychać montaż osłony pod silnikiem i wygłuszenie maski matą wygłuszajacą od diesla doożo daje. Szum opływajacego powietrza nienajlepiej wpływa na uszy. Od 140 km/h zaczyna być dosyć głośno ale na ploos należy zaliczyć to ze do 200km/h nie daje sie odczuć aby hałas sie nasilał.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie daje rade zejśc w okolice 7 litrów przy spokojnej jeżdzie, w mieście natomiast 10-11 to normalka jednak udaje sie zejśc do okolic 9 litrów. Należy starać sie w miare dynamicznie ropędzac auto do 90 km/h i wtedy osiagnąc 9 litrów w mieście jest bardzo prosto. Przy wlączonej klimatyzacji moża osiągnac nawet 13 litrów spalania. Nie wolno go deptać zaraz po odpaleniu mnie udało sie osiągnac spalanie 99,9 litrów jak zimnego pogoniłem. :) Naprawy warto wykonywać w ASO tylko lepiej jest sie zaopatrzyć we własne częsci. Przesadą jest aby korek paliwa bez zamka kosztował 180 PLN.
4,0
Stosunek jakość/cena
Plastiki mogłyby nie piszczeć chociaż wczoraj zrobiłem ze nie piszczą :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie pierdólki jak np pękniety wężyk od podciśnienia.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie nic.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Seat Toledo I 2.0 i 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
54,00 zł
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Seat Toledo I