Silnik
: SILNIK JEST PRAKTYCZNIE NIEZAWODNY I BARDZO MOCNY IDELANIE CHODZI NA GAZIE CZASEM PROBLEMY Z SZARPANIEM ALE TO TAKA WADA ŚILNIKA NASTEPNY KUPUJE TAKI SAM Z TYM SAMYM SILNIKIEM
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: trzeba dbać o blache ale to nie jest wielki problem
Silnik
: czujnik oleju potrafi pękać i wylać cały olej
5,0
Całokształt
SAMOCHÓD O OGROMNYM BAGAŻNIKU DYNAMICZNY I ODPORNY NA CIĘŻKIE UŻYTKOWANIE BARDZO NIEODPORNA BLACHA ALE WSZYTKO DA SIĘ ZROBIĆ I NIE JEST PROBLEMOWE
Wrażenia
5,0
Silnik
BEZ PROBLEMU SUPER DO GAZU TAK SAMO DYNAMICZNY JAK I NA BENZYNIE
4,0
Skrzynia biegów
OK
4,0
Układ jezdny
DOBRZE TRZYMA SIĘ DROGI CHOĆ WERSJA GT MA ZA SZTYWNE AMORTYZATORY
Komfort
4,0
Widoczność
DOBRA Z TYŁU I PRZODU
5,0
Ergonomia
OK
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
BARDZO DOBRZE W ZIMIE SZYBKO SIĘ NAGRZEWA
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
BEZ PROBLEMY 5 OSÓB I PEŁNO BAGAŻY
2,0
Wyciszenie
PRZY TYCH MODELACH SŁYCHAĆ SILNIK ORAZ BOCZKI :-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
MIASTO 12 LITRÓW NA GAZIE ZA TO TRASA 7L BEZ PROBLEMU. CO DO CZĘŚCI BARDZO TANIE I CHYBA NIE MA NIC TAŃSZEGO W UTRZYMANIU
5,0
Stosunek jakość/cena
SAMOCHODY SĄ BARDZO TRANIE
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIC SIĘ NIE DZIEJE
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JEŹDZI CAŁY CZAS JEDNA WADA PRZY 200.000 IDĄ USZCZELNIACZE DA SIĘ Z TYM JEŹDZIĆ WYMIANA OK 300 ZŁ ZA WSZYSTKO.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 115KM 85kW
[l/100km]