jast to golfII tyle ze o wiele ładniejszy ,jesli chcesz komfortu, nie kupuj go- tandetne plastiki nie wygodne siedzenia, brak elektryki i jakichkolwiek udogodnien, jak sie do niego przesiadłem pomyslalem ze jezdze taczką- ale czasem o to chodzi, jest niezawodny, dojezdzam nim do pracy 35kmx2 i nigdy mnie nie zawiodl
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonały silnik VW, założyłem LPG jak go kupiłem, nie zmieniałem świec, przewodów itd. a on cały czas chodzi świetnie, jak na tą pojemność i masę zbiera sie satysfakcjonująco
4,0
Skrzynia biegów
dwójka jak zimny potrafi zgrzytnąć, prawdopodobnie ubytek oleju, reszta ideał
3,0
Układ jezdny
średnio - 7lat auto w Polsce, wymieniałem amorki i zanosi sie na wymiane tulej wachaczy, ale tanie częsci -golf II, III
Komfort
4,0
Widoczność
wysoki tył
4,0
Ergonomia
bez zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
B.dobre szyby nie parują, praktycznie wcale nie uzywam 4 biegu wentylatora
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
na auto tej klasy b.dobre, golfy, astry sie chowają
3,0
Wyciszenie
w miaare
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest w miare ciezki, 10l gazu zawsze, bez znaczenia miasto/trasa, dla mnie extra
5,0
Stosunek jakość/cena
za małą kasę masz volkswagena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kompletnie nic sie nie popsulo
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zuzycie zawieszena, ale to normalne na Polskich drogach
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 88KM 65kW
[l/100km]