Całkiem niezłe auto. Jeżeli chodzi o naprawy to polecam zakup części u dealerów SKODY (szybko i taniej) lub zamienniki (bardzo dobry wybór renomowanych producentów za małe pieniądze - zamienne z Octavią, Golfem IV). Generalnie prosty w budowie (np. zawieszenie). Jedyna "filozofia" to elektronika na silniku. Silnik też prosty - mam 1.6 z 8 zaworami.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bez włączonej klimy i nieobciążony żwawy jak na 1.6
4,0
Skrzynia biegów
Czasami trudno wrzucić 1
5,0
Układ jezdny
Trochę twardy, sprężysty, ale za to dobre i bezpieczne prowadzenie. Dobrze radzi sobie z nierównościami.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu przy parkowaniu bardzo słabo.
4,0
Ergonomia
Deska rozdzielcza i zegary super.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima - dobrze; ogrzewanie - bardzo dobrze; PROBLEM Z PAROWANIEM SZYB
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zdecydowanie mało miejsca na nogi dla pasażerów z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Dobrze wyciszone nadwozie, dobra izolacja zawieszenia, ale silnik powyżej 150 km/h wyraźnie zaczyna być słyszalny.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tę wagę i pojemność jest przeciętna.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto ma kilku niezłych konkurentów. Osobom, które chcą kupić egzemplarz używany, polecam - relatywnie tani w naprawach, trwały i solidny, a spadek wartości niższy niż np. aut francuskich.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Myślałem, że będzie lepiej (piszczą hamulce, parują reflektory i lampy tylny i parę innych drobiazgów).
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawiodłem się (od przeglądu do przeglądu dolewam olej, stabilizator, przepustnica, sworzeń wachacza przód, osłona przegubu).