Silnik
: Jednak w miarę dynamiczny jak na swoje parametry.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Skrzypiące plastiki w środku
3,0
Całokształt
Sztywny jak taczka, drogi, słabe wykonczenie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak na 3 cylindrówke, wiarę daje radę choć u dołu brak mocy, normalne przy wolnossaku. Ruszenie dynamiczne troszkę nie powala.
2,0
Skrzynia biegów
Fajnie że 6 biegów, to jedyny plus. Mocniejsze wkręcenie na obroty powoduje przy kolejnym biegu zgrzyt... Za płynnie zmiany nawet na niskich są rzadkie..
2,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak auto niskiej klasy, ale drogi się trzyma i jakoś za bardzo nie myszkuje przy wyższych prędkościach. Bo takowe trudno uzyskać typu 150+
4,0
Karoseria
Nowe auto to wygląda dobrze. Czego oczekiwać i jak oceniać 2 letnie auto.
Komfort
5,0
Widoczność
Słupki w dobrym miejscu dla wzroku.
2,0
Ergonomia
Fotele nie wygodne. Po trasie 100km+ ledwo idzie wstać, o mokrych plecach nie wspominając. Jazda nocą czy wieczorem jest bardzo męcząca przez wewnętrzne oświetlenie, którego nie da rady wyłączyć, jedynie zmniejszyć intensywność wraz z zegarami. Pojedyncze miejsce na kubek.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Masakra!!! Wszystko na wyświetlaczu z beznadziejnie nieintuicyjny menu. Gdzie odpowiednie ustawienia są swoistą zagadką gdy parametry zmieniają się same bo niewiadomo dlaczego są od siebie zależne.
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasno. Plastiki w około lichej jakości jak w całej grupie VW.
2,0
Wyciszenie
Przy 120 głośno w kabinie porozmawiać można ale z bardziej ściszonym radiem.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Standard oprócz drogiego serwisu ASO, dla gwarancji.
2,0
Stosunek jakość/cena
Cena ogromna jak za takie padło.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niedziałające przyciski czy zacinająca się klapa.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Gumy wahaczy po 30kkm to troszkę szybko do wymiany, naprawa gwarancyjna.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoTSI 110KM 81kW
[l/100km]