Szukaj

Ocena kierowcy - Seat Leon III X-Perience

Grzexo, 4 lata temu
Silnik 1.8 TSI 180KM 132kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Seat Leon III X-Perience 1.8 TSI 180KM 132kW 2014-2018 - Oceń swoje auto
4,43
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Generalnie fajne auto. Bezpieczne, dynamiczne i takie uniwersalne. Stabilne przy większych prędkościach. Tańsza alternatywa dla audi a4 allroad.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pozytywne zaskoczenie bo bałem się trochę tych tsi ale jak narazie 30k i wszystko ok. W miarę szybko się nagrzewa, odgłosy też nie są z głośników :)
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie ok ale przy potrzebie szybszego włączenia się z postoju do ruchu ma chwilę zwłoki która powinna być naprawiona softem.
5,0
Układ jezdny
Jest dosyć sztywne co akurat mi pasuje. Auto ma DCC z i sprawdza się to całkiem ok. Tryb komfort jest taki że auto płynie i różnica jest odczuwalna.
4,0
Karoseria
Sama karoseria czy deska spasowana w podobnym standardzie jak w skodzie czy golfie. Różnice niewielkie. Mam czasem wrażenie że się wygina przy przejeżdżaniu uskoków np takich gdzie skręcam i jest jednocześnie pod górę.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Jakość plastików podobna co w skodzie i golfie. Bardziej podoba mi się jednak w leonie umiejscowienie ekranu radia. Siedzenia Leona Xperience zwłaszcza przednie są naprawdę fajnie wykonane, wygodne, ładnie obszyte i praktyczne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mniej miejsca na nogi w porównaniu do skody jakieś kilka cm różnicy. Mam małe dzieci więc nie jest to potrzebne na teraz :) Z przodu wszystko na miejscu nic nie przeszkadza.
3,0
Wyciszenie
Producent określa że różnica ixa w porównaiu do zwykłego leona jest nawet w wyciszeniu. To niech mi to pokażą palcem. To jest generalnie problem wszystkich producentów i najwięcej aspektów do poprawy w tym temacie. Już podczas jazd testowych słyszałem tylko bagażnik, wszystkie dźwięki i szumy z bagażnika. Jak to ma być cicho jak podnoszę matę bagażnika a tam sama blacha z kołem zapasowym. To się robią dźwięki jak w garnku. Całość wygłuszyłem sam matą i pianką (bagażnik, klapę bagażnika, kpl drzwi) Jest duża różnica. Kolejna pseudo oszczędność to uszczelki. Są za cienkie i zbyt miękkie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty serwisów jak zawsze. W aso olej ze złota to i cena w dolarach :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Generalnie za te pieniądze wg konf 120 tys zł fajne udawane audi a4 allroad które w takim wyposażeniu kosztowało by 230 tys.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyna rzecz która mnie irytuje to częstotliwość wymieniania baterii w kluczykach. Serwis twierdzi że żywotność baterii 1-2 lata. W starych bmw 15letnich jest system ładowania kluczyka w stacyjce. Miałem takie auto 10 lat i nigdy baterii nie musiałem wymieniać. Trochę lipa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Beż zastrzeżeń.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Seat Leon III X-Perience