Karoseria
: Przestrzeń w środku, elastyczność silnika.
5,0
Całokształt
Mój najlepszy samochód. Miałem wcześniej oktawię2 1,9tdi, paska 1,8t 180 koni, fiata Stilo. Służbowo jeżdżę focusem 3 lift.
Wrażenia
5,0
Silnik
Fajny elastyczny silnik. Przyspieszenia jakby był mocniejszy.
5,0
Skrzynia biegów
Płynnie wchodzą biegi
5,0
Układ jezdny
Samochód na kołach 16" więc komfortowo.
Układ kierowniczy z nie przesterowanym wspomaganiem.
4,0
Karoseria
Ok
Ma razie wygląda świeżo.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność w każdym kierunku
Choć przy czujnikach parkowania za dużo przy parkowaniu nie trzeba się rozglądać.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Intuicyjna obsługa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima dobrze działa, a zimą bardzo szybko się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę obawiałem się , że po przsiadnięciu się z oktawi będę narzekał, ale miło się rozczarowałem. Na tylnej kanapie nawet w podróży do Chorwacji jest równie wygodnie, kierowca na więcej miejsca.
4,0
Wyciszenie
Do 140 ok
W porownaniu z oktawią2 jest cichszy o jakieś 20 km. Tzn taka sama głośność przy 120 w pkt. Jak przy 140 w seacie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik się nie psuje. Wymiana rozrządu z pompą 1200 , niskie spalanie nawet w mieście przy startstop.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dwuletnie auto kupiłem za 45% wartości.
Patrząc a oktawię3 musiał bym wydać 65%.
Więc rewelacją, a ta sama technika.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez rok nie było usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI 110KM 81kW
[l/100km]