Jestem zachwycony tym samochodem. Mam wersję FR. Może mój zachwyt wynika z tego, że wcześniej miałem niezbyt udaną HONDE CIVIC VIII generacji.
Mam wersję FR. Może trochę wcześnie na zachwyty, ale jak dla mnie jest to samochód idealny. Wygląd - super. Zawieszenie - super. Silnik - rewelacja. Jadąc tym samochodem czuję się, jak bym podróżował nie kompaktem, a samochodem klasy średniej-wyższej. No i te gadżety - światła LED, felgi, podświetlenia w drzwiach, regulowany tryb jazdy - super.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na razie idealnie. Silnik z turbo zaczyna startować w okolicach 2000 obr. Spalanie OK. Silnik kiedy jedziemy wolno jest praktycznie niesłyszalny. Natomiast kiedy wchodzi na obroty wydaje cichy sportowy pomruk.
5,0
Skrzynia biegów
Przyśpieszenie odczuwalne nawet na 6 biegu. Wyprzedzanie na 4 czy 5 biegu to przyjemność i poczucie bezpieczeństwa.
5,0
Układ jezdny
Mam felgi 18 cali i przed zakupem bardzo obawiałem się właśnie twardego zawieszenia, ale jest bardzo dobre. Samochód jest stabilny przy dużych prędkościach. Zawieszenie nie przenosi żadnych stuków czy trzaskania.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dynamiczny silnik z turbiną spala około 6 litrów przy dynamicznej jeździe - dla mnie OK.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wygląd, silnik, osiągi, wykończenie - wszystko na bardzo wysokim poziomie.
Nie znalazłem samochodu w tej klasie, który miałby taki standard za cenę niespełna 80 000zł.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nie ma czego oceniać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 140KM 103kW
[l/100km]