Piękne światła, ładna bryła, co tu dużo mówić, za samochodem co drugi przechodzień się odwraca.
Wrażenia
5,0
Silnik
1.4 tsi 125 km w zupełności wystarcza jak na taki samochód, w trybie eco delikatnie reaguje na gaz spalanie jest widocznie niższe niż w trybie sport. nie pali wiele więcej a radość z jazdy...
5,0
Skrzynia biegów
6 biegowy manual, dokładny i precyzyjny, można jechać 50 km/h na 6 biegu, a każda zmiana biegu to przyjemność.
5,0
Układ jezdny
Jak wyżej, tryb eco i normal, gładko i elegancko jak po szynach poruszamy się po drodze, w trybie sport zawieszenie jakby twardsze oraz o wiele wyraźniej czuć kierownicę.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki widać wszystko idealnie, do tyłu troszkę gorzej ale nie można narzekać.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu a multifunkcyjna kierownica to uprzyjemnia. Bagażnik jak na samochód tej klasy jest dość pojemny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwustrefowa klima szybko i sprawnie chłodzi jak i grzeje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
80 kg wagi i 185 cm wzrostu i mnóstwo miejsca wokół i dla wszystkich, o wiele (wiele) "większe" osoby za kierownicą również są zadowolone z przestrzeni, chociaż osoba z tyłu może wtedy delikatnie wadzić kolanami w fotel.
5,0
Wyciszenie
Cichutko w samochodzie jak i po za nim, silniczek chodzi jak zegarek ale na wysokich obrotach ma ładny dźwięk. Audio doskonałe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie tylko paliwo, opłata serwisowa i rata.
5,0
Stosunek jakość/cena
Okazja stulecia za nowego pięknego czerwonego FR-a zapłacić 67700zł
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 125KM 92kW
[l/100km]