Karoseria
: Samochód kupiłem jako nowy w salonie Komot, wersja reference dodatkowo wzbogacona o halogeny i felgi ze stopów lekkich. Od nowości jest zawirusowany na 140km przez dealera więc nie wiem jak chodzi ,,normalny 105km tdi". Na co dzień użytkowany na dojazdy do pracy 100km dziennie. Na chwilę obecną ma 82tys zero awarii tylko olej i flltry co 15 tys. km - szkoda, że nie po 30tys.. Po okresie gwarancji przeniosłem się do niautoryzowanego serwisu - 350pln w kieszeni na przeglądzie. To co mnie urzekło w tym aucie to układ kierowniczy, zawieszenie i skrzynia biegów - opel ma wiele do nadrobienia w tych elementach. Doskonale czuje się jazdę w tym autku, jakby kierowca był częścią jego - a oto przecież chodzi, jest zwinne, drapieżne, dokładnie tak jak jego sylwetka, nie prowadzi się go jak czołg, a takie miałem uczucie jeżdżąc astrą H 1.7cdti, silnik bardzo dynamiczny i na prawdę daje dużo frajdy z jazdy, w szczególności przyspieszenie w zakresie 100-160km/h robi wrażenie. Nie zjada przy tym dużo ropy. Do 100km/h 4,8l/100km, autostrada nie mniej jak 160km/h niekiedy powyżej 200 to wynik ok 7l. Najniższe spalanie jakie udało się osiągnąć trasa z Żywca do Katowice - czytaj z górki to 4,2l/100km To co przeszkadza i jest dużym minusem w stosunku do astry to wyciszenie!!! autko jest naprawdę głośnie, zarówno silnik jaki i odgłosy dochodzące z zewnątrz mogą niekiedy denerwować, na szczęście w odsieczy przychodzi całkiem niezły zestaw audio.