Nie jest to auto sportowe, czy spełnienie marzeń o naprawdę przyjemnej jeździe, ale w tej cenie wypada bardzo dobrze. Koła skręcone na 5 śrub, tarcze przód i tył, niezależne zawieszenie i fajny silnik palący przeciętnie przy ostrym piłowaniu - to jest to. Bagażnik za mały jak na brak składanej kanapy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pomimo, iż są to pompowtryski jest cichszy niż niektóre benzyny. Bez przesady, ale na światłach kilka razy zastanawiałem się \"zgasł, czy co?\", bo robiło się niepokojąco cicho. Dynamika w sam raz - ciągnie równo od początku momentu, aż do końca turbiny. (nie lubię turbo dziury - mój jej nie ma).
5,0
Skrzynia biegów
Super - nie mam się do czego przyczepić. Wolę takie toporne jak w starych dużych niemcach, ale ta jest naprawdę dobra.
5,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
Słabo. Jestem wysoki i już mi się zdarzyło wyjechać kilka razy nie zauważając jadącego z prawej strony auta.
O mały włos nie rozwaliłem brunetki przechodzącej w miejscu niedozwolonym (też nie widziałem). Słupki szyby przedniej masakrują.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń to było główne kryterium wyboru auta. A4, exeo, mitsubishi lanser - wszystkie te auta przegrały z Leonem pod względem miejsca w środku.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie chce palić więcej jak 8l (powiecie że dużo?). Ja go nie oszczędzam. Jeżdżę do końca obrotomierza i nie chce wziąć więcej jak 8.1
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]