Silnik
: pomimo spalania silnik zapierdziela, aż miło
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Praca silnika jak i jego dynamika są zaletami nie do podważenia, w tej przedziałce cenowej nie znajdzie się nic lepszego, choć już przy 241tyś. km wywaliło mi wtrysk, żadnej zamiennik nie podchodzi tylko oryginał od audi s3 koszt nowego 1000 zł, używki od 400 w górę, koszt cewek NGK 150 zł za sztukę, świece NGK premium laser 280 koszta bardzo szybo się robią
5,0
Skrzynia biegów
biegi pięknie wchodzą jak na spory przebieg, bez problemów z wbiciem, czy przy redukcji jak i spokojnej zmianie w górę
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie realne po mieście 12,5+ w górę pod 14 odcinek około 25km w jedną stonę, w trasie nie droga szybkiego ruchu udało mi się zejść do 9l ale to przy i tak wyprzedzaniu i kręceniu pod 6k obrotów, części - niby VAG ale Seat powinno być taniej, nie części tylko oryginał audi VW co tylko kosztuje, jak pisałem jeden wtrysk 1000 zł
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zdarzają jak w każdym aucie, lecz niestety tu koszt razy 2
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 16v Cupra 240KM 177kW
[l/100km]