Jest to VW GTI za rozsądne pieniadze w praktycznym 5dr opakowaniu. Jest to bardzo atrakcyjna cenowo oferta w porównaniu do podobnych produktów tej klasy 20 tfsi FR z 2xclima komplet poduszek niezlym radiem felgami 5dr to 90000 golf gti za te pieniądze jest nie do kupienia nie mówiąc juz o wyposażeniu
Wrażenia
5,0
Silnik
Przyjemny dzwiek super elastyczność jesli jest rozgrzany to z zewnątrz ma dzwięk solidnego diesla naprawde
5,0
Skrzynia biegów
Czysta przyjemność 6 biegów krótko zestopniowanych sensowne do uzycia w normalnych warunkach biegi od 4 - 6
5,0
Układ jezdny
Szybki precyzyjny
Komfort
3,0
Widoczność
Wielkość lusterek bocznych podyktowana chyba stylistyce a do tylu tez bez rewelacji wycieraczki w slupkach dyktują ich grubość tez nie wplywa to dobrze na widocznosc
5,0
Ergonomia
Instrukcję obsługi można dac do składu makulatury prosto intuicyjnie choc komputer pokladowy ma wiecej funkcji niz nie jeden kalkulator
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
2x Klima szybko sprawnie podczas dlugich tras zadne szyby nie paruja
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu nie jeżdze a z przodu jest optymalnie bagażnik średniej wielkości jedyny minus to moze brak podlokietnika ale to tylko marudzenie
4,0
Wyciszenie
Wszystko słychać od dzwięku silnika po rodzaj asf... nawierzchni (w Polsce mieszkam asfaltu nie ma za wiele) po której sie przemieszczasz
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie spodziewałem sie że bedzie ekonomiczny ale wynik rzedu 9 - 10 na 100 w tym typie auta jest do zaakceptowania
5,0
Stosunek jakość/cena
Jedyny prawdziwy mankament deska rozdzielcza odbija sie w przedniej szybie oraz symboliczny schowek troche irytujące ale można sie przyzwyczaić