Elastyczność dobra ale mała moc na niskich obrotach.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bez zastrzeżeń, ale 16 zaworowy silnik ma skrzynie na ciegna przez co drążek rusza się przy nierownościach na drodze.
5,0
Układ jezdny
Troche odczuwa się jak dziurawe są polskie drogi, ale auto trzyma sie drogi jak przyklejone.
Komfort
4,0
Widoczność
Ciężko wyczuć dystans przy cofaniu.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czesto zaparowane szyby, na szczęście klima radzi sobie z tym w kilka sekund.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bez zastrzeżeń, siedzenia bardzo wygodne i dobrze trzymające, z tyłu troszke gorzej.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik raczej ekonomiczny ale czas ściągnięcia części z Hiszpanii - przypomina mi się PRL, niczego nie ma na miejscu a realizacja zamówienia twa wieki.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pewnie datego że to jeszcze nowy samochód.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kompletne sprzęgło po 14 tys. km (na szczęście wszystko wymienione za darmo na gwarancji).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 102KM 75kW
[l/100km]