Mój drugi wpis. Pierwszy był przy 388 tys. Nadal autko przyzwoicie się sprawuje chociaż ostatni rok owocowal w więcej awarii... Cóż, auto ma już 18 lat a nic nie będzie wiecznie działać ale wszelkie usterki opiszę poniżej.
Wrażenia
3,0
Silnik
Niestety tu się pogorszyło. Auto złapało dziwna przypadłość. Przy naglym dodaniu gazu (np przy wyprzedzaniu) czuć moc przez 2-3 sekundy po czym nagle traci moc. Turbina nie wchodzi w tryb awaryjny a nagle czuć jakby cały moment obrotowy gdzieś uciekał. Wymieniony został EGR, N75, wężyki podciśnienia i nic to nie dało.
4,0
Skrzynia biegów
Wymagala wymiany przy 405 tys- padły synchronizatory. Niestety remont skrzyni nieoplacalny- koszt samych synchronizatorów 1200 zł w ASO. Wymieniłem skrzynię na używana. Koszt 450 zł z robocizna :)
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutu
5,0
Karoseria
Mimo przebiegu i lat nie ma rdzy! Jest więcej odprysków lakieru na masce i nadkolach ale wszędzie wydać ocynk :) gdyby można było dałbym 6 gwiazdek
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Jest dobrze
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W tym roku przy 400 tys wymienilem sprzęgło z dwumasą- 1300 zł, EGR- 300 zł, chłodnice- 250 zł. Nic dziwnego, auto ma swój przebieg i swoje lata. Jednak i tak ceny nie rujnują budżetu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]