Silnik
: nie do zdarcia, po 360 tyś nadal idzie jak burza...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: koło dwymasowe do wymiany po 360 tyś km
Silnik
: turbosprężarka do regeneracji po 270 tyś km
Inne
: regeneracja alternatora
4,0
Całokształt
Dla mnie ok, jak na auto z takim przebiegiem, którego nikt nie oszczędza sprawuje się świetnie, z resztą przed każdą usterką były wyraźne sygnały i można było się do napraw przygotować.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobrze funkcjonuje nawet po 360000 km. Moc idealna, sprawdza się zarówno w dynamicznej jak i spokojnej jeździe.
4,0
Skrzynia biegów
Jest ok, kal dotąd nie miałam żadnej usterki.
5,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma się drogi, nie buja na zakrętach, aż kusi żeby przy wychodzeniu z nich \"depnąć\"... solidna konstrukcja.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok.
4,0
Ergonomia
Daje radę
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja taka sobie, klimatronik zaczyna szwankować
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód ok, tył ciasno
3,0
Wyciszenie
takie sobie, dość głośno pyrka
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dla mnie rewelacyjnie, jak włączam oszczędną jazdę to pali trochę powyżej 4l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów to problemy z mechanizmami podnoszenia szyb. Czasem padnie jakiś przekaźnik, ten od kierunkowskazów można samemu przeczyścić.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W moim egzemplarzu wystąpiły poważne usterki wynikające z długiej eksploatacji, z resztą opisane poniżej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]