Bardzo elestyczny silnik, bez problemu przyspiesza na 5 biegu przy obrotach 2000. Trochę głośny powyżej 120km/h, ale w końcu to TDI
5,0
Skrzynia biegów
Biegi można zmieniać jednym palcem:)
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi, bez problemu wchodzi w zakręty, nawet przy dużych prędkościach.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód i boki OK, do tyłu gorzej. Ale można się przyzwyczaić
4,0
Ergonomia
jest OK, ale brakuje trzymadełka na napoje i cd
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa super. Wentylacja również
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu super, wielopoziomowa regulacja fotela pozwala dobrać idealną pozycję. Z tyłu miejsca mniej, ale w cztery osoby można jechać w dłuższą trasę. Trzy osoby z tyłu tylko na krótkie odcinki, profilowane fotele, zatem osobie siedzącej w środku nie będzie za wygodnie. Szkoda, że producent nie zrobił mniejszego o 15-20 cm bagażnika, wtedy z byłoby super.
5,0
Wyciszenie
Do 120km/h super, choć TDI zawsze trochę słychać. Powyżej 140km/h trzeba podgłośnić radio.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SUPER! Minimalne spalanie jakie udało mi się uzyskać na trasie (jazda 80-100km/h) to 4,2 l. Trasa 350 km, w tym odcinek autostrady: jazda 130-180 km/h, 3 osoby + bagaże + klima, zużycie 6l/100km. Po mieście: 6 - 6.7 l/100km, w zależności od stylu jazdy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Oczywiście mogłoby być taniej:) ale co zrobić, grupa volkswagena zawsze trzyma cenę
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie ok
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]