Silnik 110 km fajnie sie zrywa przy wyprzedzaniu nie ma problemów , troche głośny ale jak to diesel
nie trzeba czesto \"wachlowac\" gałka zmiany biegów ,
5,0
Skrzynia biegów
zero problemów
4,0
Układ jezdny
dobrze sie trzyma na zakrętach , promien skrętu zawracania ok
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu ok slupki nie załaniają do tylu troche gorzej z widocznością trzeba wyczuc samochód
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu pod ręką, mały schowek pasażera (jeżeli mamy tam zmieniarke)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szyby nie parują , jak filtr wymieniany jak trzeba to fajnie dmucha
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu miejsca jak na (podkreślam) kompakt dość z tyłu gorzej ale dwie osoby nawet wygodnei będa podróżować
3,0
Wyciszenie
idealnie cicho nie jest ale da sie znieść
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie super, mało awaryjny , ale o turbo trzeba dbać !!!! raz w tyg go pożądnie przegonić nie mulić go i jeździć na 1300 obrotów. Najczęstsze problemy to zacinające sie łopatki turbiny koszt ok 500 zł za czyszczenie lub regeneracja turbo do 1500zł, części w przystępnych cenach
5,0
Stosunek jakość/cena
dobzre wykończone auto, bezwypadkowy egzemplarz posłuzy wiele lat opowiednio o niego dbając
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]