typowy klekot tdi mala dziura turbo w okolicy 1500 obr jednak pozniej jest juz ok rowno ciagnie do przodu elastycznosc zadawalajaca mozna spokojnie w miescie korzystac tylko z 3 biegu oczywiscie po za ruszeniem
3,0
Skrzynia biegów
problemy ze wstecznym ale nie az tak wielkie przy precyzyjnym prowadzeniu drazka biegi wchodza jak w maslo mozliwa szybka sportowa zmiana bez zgrzytow
3,0
Układ jezdny
delikatnie za mieki zdarza sie przetrzec spodem przy koleinach po za tym zawieszenie wyczuwalne odczuwalna praca tylnej belki n amalych nieruwnosciach dobra komtrola kierunku -duzy promien zawracania to podstawowa wada
Komfort
4,0
Widoczność
dla mnie ok korzystam tylko z lusterek dla nizszych kierowcow moze zawadzac wysoko prowadzona linia tylnej szyby
4,0
Ergonomia
wszystko ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronik precyzyjny czyc roznice kazdej zmiany jako minus parujaca przednia szyba i to ni etylko wtedy jak pada klima wlaczona caly czas na auto
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu az nadto mam 182 cm wzrostu i spokojnie wystarcza mi miejsca zaleta kierownica oraz siedzenia regulowane w kilku plaszczyznach mozna zajac wygodna i bezpieczna pozycje z tylu od biedy tez sie zmieszcze wiec jak na auto typu kompakt moze byc
4,0
Wyciszenie
tdi troszke glosny przy predkosciach wiekszych niz 140
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na zbiorniku ok 1050 km srednia 5.2 na klimie
3,0
Stosunek jakość/cena
troche drogi w zakupie ale w koncu to grupa vw niski spadek wartosci
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie mialem okazji
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie ok
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]