Mocy pod dostatkiem, dobre przyśpieszenie. Wszystko zostaje w tyle.
5,0
Skrzynia biegów
Dobra 6-biegowa skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie twarde, dobrze trzyma na zakrętach. Ale musimy liczyć się z małym prześwitem. Nie da się wjechać w źle utrzymaną gruntową drogę. Warto kupić jakieś dobre opony.
Komfort
3,0
Widoczność
Bardzo słaba widoczność do tyłu
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu, z tyłu jest już trochę gorzej
4,0
Wyciszenie
Plastiki mogłyby być lepiej spasowane
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód nie należy do tanich w utrzymaniu, tym bardziej jeśli ma już swoje lata i niektóre rzeczy zaczynają się sypać. Najważniejsze to dokładnie, wnikliwie sprawdzić samochód przed zakupem i przetestować go na jakiejś stacji diagnostycznej. Zwrócić szczególną uwagę na silnik.
Jeśli chodzi o instalację LPG nie mam zastrzeżeń. Zakładałem ją u dobrego gazownika, na dobrych podzespołach. Nie ma zauważalnego spadku mocy ani problemów z nią związanych. Koszt przejechania 100km spadł o połowę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochody są stosunkowo tanie i dobrze wykonane. Dużo łatwiej znaleźć dobrze utrzymany egzemplarz w dobrej cenie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przede wszystkim problemem są uszczelnienia drzwi, jest to już oklepany temat i jest skuteczna metoda na zwalczenie tej usterki. Sypią się też czujniki otwarcia drzwi które znajdują się w zamkach drzwi, jeżeli nie uda się naprawić trzeba wymienić cały zamek.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Padły łożyska przednie, tuleje (co ciekawe przetrwały od nowości),czujnik stopu, oraz czujnik położenia wału.
Czeka mnie wymiana popychaczy hydraulicznych zaworów
oraz uszczelniaczy wału i skrzyni biegów.
Walczę już od dłuższego czasu, niemało mnie to kosztuje, ale kiedyś wszystko będzie w porządku.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 20V 180KM 132kW
[l/100km]