Układ elektryczny
: Podobno czesto siadaja drobiazgi ...
5,0
Całokształt
Samochód wart uwagi, dzięki silnikowi 1.8 20V można niezłe pośmigać, nie jest to oczywiście demon szybkości ale 200km/h poleci.
Usterki typowe, ale niezbyt drogie.
POLECAM!
Zapraszam do przeczytania pełnej opinii
Wrażenia
5,0
Silnik
dobrze zaczyna ciągnąc powyżej 3,5tys i tak idzie do co najmniej 6tys. Narazie brak problemow ani wyciekow.
3,0
Skrzynia biegów
Cos zaczyna haczyć przy zmianie biegów, podejrzewam luzy na wybieraku, bo problem dotyczy tylko jedynki
5,0
Układ jezdny
Super trzyma sie drogi, na dziurawych drogach troszkę się odczuwa, ale coś za coś :)
Komfort
5,0
Widoczność
Nie narzekam, widzę wszystko :D
5,0
Ergonomia
Seat - hiszpański temperament ? hihi niemiecka solidność , pomimo wieku oraz przebiegu wszystko cacy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic radzi sobie bardzo dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie bomba, jak na klasę hatchback :)
4,0
Wyciszenie
Słychać troszkę silnik jak sie butuje
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali dosyc duzo jak na swoja moc/pojemnosc.
Najmniej po miescie udalo mi sie spalic 8,9l (jazda wieczorem)
w trasie zejdzie do 7,5l.
po miescie , dojazdy do pracy , czyli 10km w 1h , wyjdzie 13-14l :(
4,0
Stosunek jakość/cena
Dostaje się fajne auto za 3/4 ceny Audi, bo notabene większość części pochodzi z Audi bądź VW
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
padł mi elektryczny podnośnik szyby, koszt naprawy 400zl na oryginalnych częściach. Zdechly mi tez maty grzewcze w lusterkach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic sie nie przytrafiło, teraz (po 140tys km) wypada zrobic zawieszenie, bo czasem cos stuknie
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW
[l/100km]