Układ elektryczny
: szyby elektryczne, drogi moduł w której siedzi szyba
Zawieszenie
: skrzypi tylna oś
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Zapchały sie kanały olejowe na oryginalnym oleju serwisu SEATA (żałuję, że nie wymieniłem przy zakupie na własny olej) naprawa silnika przy 30 tys.km. (bosko, poza gwarancją Seata, bo nieuznali), padła pompa wodna przy 115 tys. km. (holowanie z trasy itp.) pękł przewód powietrzny filtr-przepustnica od strony odmy olejowej (podobno opary oleju), w sumie od zakupu w salonie (7 lat) nie jest źle, niektórzy mają gorzej ! do szalejących wolnych obrotów zdołałem się przyzwyczaić po 50 tys. km.
4,0
Skrzynia biegów
naprawde dla mnie dobrze, wolno wchodza biegi, ale to nie 75 KM tylko 100 KM wiec pewnie te przeciazenia sa z nakładką na bezawaryjność !
4,0
Układ jezdny
po 100 tys. km. skrzypią tuleje tylnej osi... poza tym mankamentem prowadzenie jest boskie - rewelacja !
Komfort
4,0
Widoczność
moim zdaniem dobrze !
5,0
Ergonomia
dla mnie bardzo dobrze, wręcz doskonale !
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
zawsze ciepło i fajnie !
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mało z tyłu, poza tym dobrze !
3,0
Wyciszenie
na wolnych obrotach nie słychać silnika to atut, ale poza tym średnio !
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
beznadzieja, depniesz do 170... spalasz 20l / 100 km.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przełącznik kierunkowskazów w awaryjnym włączniku... pasuje od skody, tylko działa odwrotnie ale jest 50% tańszy niż w salonie SEATA