Silnik
: 1.5 TSi jest rewelacyjna opcja, czyni z aua niemal malego hot hatcha:P
5,0
Całokształt
Z tym silnikiem auto jezdzi na prawde dynamicznie. Wersja FR plus dodatkowe wyposazenie robia swoje. Po przesiadce z Leona 1.2 TSI 105 koni, jestem zchwycony dynamika i elastycznoscia.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Po pierwszym myciu juz pojawily sie ryski
Komfort
4,0
Widoczność
Czujniki parkowania przod - tyl ot fajna opcja, gdyz w zestawieniu z Leonem (2015) nie potrafie parkowac tym autem
5,0
Ergonomia
Brak ikonki / przycisku do podgrzewania lusterek, mam opcje skladania, lecz nie ma oznaczenia swiadczacego o ich podgrzewaniu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam w prawdzie elektrycznego podgrzewania przedniej szyby, lecz odparowanie i odmrazanie trwaja wiecznosc, to chyba jendak norma
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 191 cm wzrostu, niestety za mna nikt nie usuiadzie, lecz wybor padla na Ibize miedzy innymi ze wzgledu na dluga szyne do regulacji przednich foteli. Po porownaniu z nowa fiesta czy yarisem, gdzie nie moglem wyprostowac nogi. Jak dla wysokiej osoby, auto swietnie nadaje sie do jazdy.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Dostalem duzy rabat lojalnosciowy plus premie za odkup poprzedniego auta, co dalo w sumie 16 tys rabatu, nie zaplacilbym za to auto prawie 80 tys. 65 uwazam za bardzo dobra cene, gdyz auto ma praktycznie pelna wyposazenie opcjonalne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI 150KM 110kW
[l/100km]