Zawieszenie i trakcja mogłaby dawać trochę więcej pewności w prowadzeniu
Wrażenia
5,0
Silnik
Tutaj zaskoczenie zdecydowanie myślałem że będzie gorzej a silnik potrafi zaskoczyc
5,0
Skrzynia biegów
5 biegów długie przełożenia , przeszkadzają w korkach i przy jeździe 20-50 km/h natomiast w trasie pozwalają na komfort na poziomie aut klasy C
4,0
Układ jezdny
Przepadanie karoserii względem zawieszenia , wychylenia są zbyt duże , założyłem dystansy 1,6cm przód 2cm tył pomogło w opanowaniu auta w ciasnych zakrętach
5,0
Karoseria
Nic nie trzeszczy , nie skręca się średnia grupy Vag
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę brakuje w porównaniu do konkurencji
5,0
Ergonomia
Można zapakować zakupy za 800zł i 5 osób i rower
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Całkiem sprawnie sobie radzi w chłodne dni
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Da się przeżyć , chyba z tylu jest lepiej na tle konkurencji
5,0
Wyciszenie
Dzwoniłem z Apple Car i ktoś w biurze nie rozpoznał że jadę 120 Km/h po autostradzie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bezproblemowe auto do użytku na codzień
5,0
Stosunek jakość/cena
Łatwo przegapić moment gdy za auto z silnikiem 1,5 możesz zapłacić 50% więcej a frajda nie będzie tego warta , za 850 Zł wgrałem program na 125km i auto ma 236nm rwie się do pracy od 1800-3500 obrotów a to wystarczy , pod warunkiem że jadą 2 osoby góra 200kg dodatkowej masy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie popsuło przez 6 lat
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 95KM 70kW
[l/100km]