Silnik
: Zaskakująca kultura pracy i dynamika jak na taką pojemność i 3 cylindry
5,0
Całokształt
Zgrabny i dobrze prowadzący się samochód. Bardzo dobre światła LEDowe. Wersja Style z pakietem dodatkowym i Full LED.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pomimo 3 cylindrów pracuje kulturalnie i przy wyższych prędkościach np na autostradzie nie wyje. Duży plus. Zaskoczył mnie i znajomych.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jak to w VAG - bardzo precyzyjna.
4,0
Układ jezdny
Samochód w wersji Style więc podstawowa wersja - zawieszenie nie lubi nierówności poprzecznych. Oprócz tego na dobrej jakości drodze trzyma się jak przyklejone. W wyższych wersjach np FR można domówić adaptacyjne zawieszenie Dual Drive - warto dopłacić. Jeździłem na demówce i jest różnica.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka nie każdemu przypadną do gustu bo są małe ale wyglądają bardzo fajnie. Widoczność do tyłu taka sobie.
5,0
Ergonomia
Od razu wiedziałem gdzie sięgać ręką po dane pokrętło czy guzik - duży plus.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja mogłaby być bardziej wydajna. Ale mam manualną. Sprężarka czasem wydaje nieprzyjemny dźwięk ale to norma w VAG - czy w Leonie, Golfie czy Octavi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest dobrze - mam 180cm i bez problemu znajduję pozycję. Z tyłu nie wiem bo tam nie siedzę.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie jak na ten segment i klase samochodu - praktycznie poza szumem gównianych fabrycznych opon Bridgestone do wnętrza nie przenikają żadne nieprzyjemne dźwięki. Na autostradzie 140-160km/h nie ma żadnych świstów ze słupków czy też z lusterek.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciężko się wypowiedzieć - auto nowe - przegląd w Seacie najtańszy w całej grupie VAG.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena trochę za wysoka w topowych pakietach - warto się targować - ale z tym coraz ciężej bo Seat przeżywa złote czasy sprzedaży.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowy samochód
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowy samochód
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 95KM 70kW
[l/100km]