Na wielki plus zasługuje ogrom miejsca w kabinie jak na tą klasę. Jeżeli miałbym się do czegoś przyczepić to przede wszystkim silnik który łapię zadyszkę do 2 tyś. obrotów oraz cena - takie autka na naszym rynku nie powinny nawet przy bogatym wyposażeniu przekraczać 60 tyś pln.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przydałoby się aby przedział momentu obrotowego zaczynał się od 1.5 tyś
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie i bardzo precyzyjne przełożenia.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja. Na 17 calowych kołach ciężko o niekontrolowany uślizg :)
5,0
Karoseria
Dynamiczna sportowa sylwetka.
Komfort
4,0
Widoczność
Tylne słupki trochę ograniczają widoczność do tyłu nie żałujcie na kamerę cofania lub czujniki .
5,0
Ergonomia
Nic dodać nic ująć wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
B/u
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jego największy atut :)
4,0
Wyciszenie
Jeżeli chodzi o silnik pomimo tego , iż pod maską nie ma maty wyciszającej jest w miarę cicho nawet przy prędkościach autostradowych , gorzej z plastikami które zaczynają się odzywać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Plusem pierwszy przegląd po 2 latach lub 30 tyś. minusem ceny przeglądów . Z tego co się dowiedział w ASO poniżej 800-900 pln nie zejdziemy nawet przy małym przeglądzie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Front assist - zaczął wariować podczas intensywnych opadów śniegu , a potem się podwiesił (nie mogłem go ani włączyć ani wyłączyć). Następnego dnia przy pierwszej jeździe po przekroczeniu 50km/h odblokowało się :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 115KM 85kW
[l/100km]