Wersja 80 konna to taki rodzynek, niedoceniane auto które i w mieście jak i na trasie radzi sobie nadwyraz dobrze. Samochód posiadam prawie rok i jestem bardzo zadowolony, pomimo jednej głupoty która jest konieczność odblokowania full link w aso, żeby móc korzystać z funkcji Car play i android auto. Jak na trzycyfrowe auto na prawdę dobrze się zbiera, widoczność w samochodzie wystarczająca żeby komfortowo poruszać się po mieście. Przy 80 km silniku zimą trochę wysokie spalanie jak na tak małe auto - 7l/100km.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik żwawy, ale te pare koni więcej by się przydało.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Delikatnie twarde zawieszenie w porównaniu między innymi do Hyundaia i20.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tak kompaktowe auto, w środku sporo miejsca.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto z grupy VAG więc nie było co się spodziewać że będzie drogo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po pół roku użytkowania, wyświetliła się informacja o awarii układu start stop, oraz samochód nie miał mocy. Po oddaniu do ASO okazało się że w innym serwisie nie wymieniali świec zapłonowych, jedynie na papierze zaznaczyli wymianę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 MPI EVO 80KM 59kW
[l/100km]