Z instalacją LPG jest to super oszczędne w codziennej eksploatacji auto. Gazu pali średnio 6-6,5l/100km. Natomiast zawsze musi być coś za coś, więc nie ma co liczyć na jakiekolwiek osiągi. Z tym silnikiem jest to auto do spokojnej jazdy z punktu A do punktu B. Skrzynia biegów jest fantastyczna (a trzeba się nią mocno nawachlować by nie być zawalidrogą), biegi wchodzą leciutko i dokładnie. Zawieszenie jest optymalne, tzn. nie jest za twarde i bardzo dobrze tłumi nierówności. Ponarzekać mogę na wielkość bagażnika ale widziały gały co brały.
Wrażenia
4,0
Silnik
Niestety straszny muł, na trasie lepiej toczyć się swoim rytmem niż próbować wyprzedzać.
5,0
Skrzynia biegów
Bajka.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Tragedii nie ma ale do mojego starego peugeota 307 to ibizie daleko
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby lubią parować.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla ludzi do 1,75m auto jest idealne, zwłaszcza jeśli chodzi o przód. Z tyłu już nie jest tak różowo.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszt paliwa jest znikomy (przy instalacji LPG), natomiast przeglądy serwisowe wg mnie zbyt drogie (miałem już łącznie 3 i ich koszt wyszedł ok 3800 zł)
3,0
Stosunek jakość/cena
Seaty są sporo droższe od analogicznych modeli, choćby Skody.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Były już dwie akcje serwisowe związane z wadami produkcyjnymi. A poza tym (odpukać) nic się popsuło, nawet jedna żarówka się nie przepaliła.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 26000 km łącznik stabilizatora był do wymiany
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 MPI 75KM 55kW
[l/100km]